Dumplings en vulkaan - Reisverslag uit Lingtou, China van Elly Dijk - WaarBenJij.nu Dumplings en vulkaan - Reisverslag uit Lingtou, China van Elly Dijk - WaarBenJij.nu

Dumplings en vulkaan

Blijf op de hoogte en volg Elly

07 November 2015 | China, Lingtou

Vandaag dachten we onze verdere reis te plannen en werden we verrast met een bezoek van Yoicy de zus van Mei. Ze bracht allemaal boodschappen mee en ging dumplings maken en soep. Het was de moeite waard!! We hebben heerlijk gegeten!! Dankjewel Yoicy en Mei!!
Daarna zijn we naar de vulkaan ... gegaan. Ca een uur om de stad uitte komen met de auto. Leuk om de stad ook op deze manier te zien. Ca 800 m klimmen met de auto toen waren we er. Zooo fijn om groene bossen te zien en de frisse lucht in te ademen. Daarna hebben we gewandeld in een prachtige japanse tuin en de "kliekjes" opgegeten. De zon ging onder en toen was het weer snel donker.
Een mooie dag!! #dankbaar

• 07 November 2015 - 15:51

Netty Van Kalker:

Hoi Dames.....vast ook weer een hele belevenis...een vulkaan en die japanse tuin is ook schitterend...nu op naar de rondreis die volgende week geplant staat...doei

• 07 November 2015 - 16:56

Hans:

Inderdaad een vulkaan kan erg indrukwekkend zijn. Ik heb er zelf ooit ook een mogen aanschouwen.

Tot nu toe vermaken jullie je nog best zo te lezen.

Even een vraagje. Weten jullie dat niet alle foto's te zien zijn op mijn pc met Windows XP. Hebben daar nog meer mensen last van of is het mijn oude pc die ze niet meer wil laten zien. De namen van de gebroken foto's zijn wel aanwezig met een naam, maar de pc kan er niets mee. Ook ik er maar één video te zijn. Één is te horen en één doet niets. Ik vind het jammer, want zo is het soms moeilijk om jullie ontdekkingen te volgen.

• 08 November 2015 - 02:50

Elly:

Hoi Netty ja we zijn inmiddels onderweg naar de nieuwe bestemming.. Spannend

• 08 November 2015 - 03:26

Elly:

Hoi Hans, het klopt dat niet alle foto's goed geupload worden.. Heel jammer! Bij herhaling lukt t ook niet en ik weet niet waarom. Zo is er meer wat niet werkt. Je kunt hier bv inderdaad makkelijk een simkaart kopen, maar die werkt niet in onze nederlandse telefoon. En de openbare wifi's hier zijn gratis maar je moet wel inloggen met een taiwanees telefoonnummer.. Vandaar onze beperkte bereikbaarheid op de hotspot van Mei. Het us zoals t is en we doen t ermee!